המספר 23

יומיים לתוך שנת חיי ה-24, אני מתבדחת עם אנשים שאני כבר זקנה, ואי אפשר לצפות ממני לזכור דברים. זה מתחבר יפה עם זה שאי אפשר לצפות ממני להבין דברים עקב הבלונד, ומביא אותנו למסקנה הבלתי נמנעת שאני פשוט לא שימושית 🙂

איכשהו, לא היה לי כוח להתייחס ליום הולדתי  ה-23 בצורה מיוחדת. אפיתי משהו טעים לקחת לעבודה, כמו בכל שנה (מאפינס תפוז ושוקולד מריר… ), אבל לא היה לי כוח לנסות לארגן משהו, בניגוד לשנה שעברה. אמרתי שנעשה משהו אחרי פסח.

אין לי הרבה מה לכתוב, אם לומר בכנות. אם היה לי, לא הייתי עושה את טריק ניצול המומנטום שגרם לרובכם להכנס לפוסט (בשביל המיעוט: סרט חדש עם ג'ים קארי נושא את השם "המספר 23" ).

בברכת נסו לחפש "שירים על כבשים", כמו גם "רוצה להפתיע אותו" וכמובן "כלבה". בראש מצעד החיפושים עומד החיפוש "פיגמליון" (גוגל, וואלה), באופן מפתיע, כי אף אחד לא הגיב על הפוסט הזה… ייתכן שמי שחיפש קיווה למצוא שם משהו אחר? 🙂

שלכם,
קצת פחות ילדה. אבל ממש קצת.

פוסט זה פורסם בקטגוריה שברי מציאות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

18 תגובות על המספר 23

  1. של ברמן הגיב:

    מזל טוב, ילדה.

  2. שרון הגיב:

    מזל טוב!!! ששנתך ה-24 תהיה מוצלחת ומאושרת במיוחד!
    (וגם שלל חיבוקים וכיו"ב)

  3. Kedorlaomer הגיב:

    מזל טוב, אחותי הקטנה.

  4. meital הגיב:

    מזל טוב!!! 🙂 🙂 🙂
    (זה מסביר למה כתוב לך בג'יטוק משהו על 23…)

  5. Hershale Verlaine הגיב:

    מזל טוב!!!
    ומי יתן ועוד אנשים יכנסו עכשיו לבלוג שלי 😉
    אבל באמת מזל טוב 🙂

  6. Hershale Verlaine הגיב:

    אחד הדברים החשובים בשיווק ויראלי הוא, כמובן, לא לטעות בכתובת האתר שלך. מזל טוב!!!

  7. עומר הגיב:

    ידה-ידה-ידה גנרי ואיכותי בעל סנטימנטים גבוהים ונמלצות בינונית גם ממני.
    במילים אחרות – מצטרף לברכות.

    הברכה באיחור, האם עודנה טרייה מספיק?
    את העובדה שאת התאריך אני לא זוכר, אי אפשר לזקוף לזכות – ועל כן אתנצל. מצד שני, קשה להאשים אותי בדבר עבירה. אינני זוכר אף את יום ההולדת שלי…

  8. evilbanana הגיב:

    אבל גם באו אליך חברים אתמול betch, זה לא שלא עשית כלום, ומלבד זאת, אני חגגתי את יום הולדתך בשתיית בירה. אמנם לא היית שם, אבל הבירה שתה נשתתה! 😮

  9. אטאלנטה הגיב:

    תודה לכולם! 😀
    מיטל – אכן 🙂
    עומר – 4 שנים? מותר לך לשכוח… 🙂 תודה!
    בננה – betch תקראי לאחותך 😉 צודקת, ולמעשה אם י. וע. לא היו עסוקים אז בטח כן היינו עושים לך הופעה… בעצם, betch, למה לא הבאתם גיטרה?

  10. דן הגיב:

    הפאדיחה היא שלנו, ושלנו בלבד – לדעתי יכולנו להביא 3 גיטרות ולהרים את התקרה.
    מזל טוב, א' כקוח"ר יקרה!

  11. evilbanana הגיב:

    לדעתי יכולנו להביא 3 גיטרות ולהרים את החתול. סתם, בלי קשר. זה יכל להיות מאוד מצחיק. 😈

  12. דן הגיב:

    הממ… במחשבה שניה, בננה, יכולנו להרים את אטאלאנטה. 24 פעמים. איך לא עשינו את זה ❓ ❓ ❓

  13. ענבל הגיב:

    1- איך יצאו המאפינס?
    2- מזל טוב.
    3- דווקא שמעתי שהסרט לא משהו.
    4- למה את משמיצה? אני הגבתי בפוסט של פיגמליון, ממש אהבתי אותו!
    5- אוהבת אותך המון.
    6- מה את רוצה מתנה ליומולדת?
    7- שיהיה לך שבוע מצויין.
    8- ניסיתי להגיע עד ל23, אבל אני כנראה לא עד כדי כך כשרונית.
    9- :נשיקות:
    10 – (ועדיין לא יפה מצידך שאת משמיצה!)

  14. טל הגיב:

    והפעם האיחור עלי (אבל יש לי תרוץ – הייתי בפראג… )
    בצבא הכרתי מישהי שסבא שלה אמר לה שגיל 22 הוא הגיל הקובע ושממנו היא כבר אישה. אז 23 זה כבר בטח.
    מזל טוב!

  15. idobi הגיב:

    מזל טוב!
    כמובן שהגעתי רק בזכות המומנטום המוזכר… 🙂
    אבל תמיד נחמד למצוא עוד בלוג מעניין בבלוג לי.

  16. אטאלנטה הגיב:

    תודה תודה!
    אתה לא היחיד, אבל היחיד שהיה נחמד והשאיר תגובה! 🙂
    ברוך הבא! :mrgreen:: (אפילו שאהבת את"הסיפור שאינו נגמר" – הסרט… 😉 )

כתיבת תגובה