מחנק

זהו הנושא החם של השנה האחרונה. מחנק.

מקור התחושה משתנה, והיא נעלמת לפרקים, אבל תמיד חוזרת. אם זה בגלל האקס, או חברים, או הורים או… יש לי תחושה שהעולם החליט להיות פולני, ולהסביר לי שאסור לי – אף פעם – לעשות מה שאני רוצה. כי איכשהו תמיד זה פוגע במישהו.
עם הזמן, זה פחות ופחות מזיז לי. זה כשלעצמו מדאיג, אבל נניח לזה.

אני רוצה את הספייס שלי חזרה. אני באמת ובתמים לא רוצה לתת עכשיו דין וחשבון לאף אחד.

הגעתי למסקנה שברוב המקרים בהם אנשים דורשים מאחרים הסברים על התנהגות כזו או אחרת, הם יודעים טוב מאוד במה מדובר – פשוט קשה להם להתמודד עם זה.
אם הם יכריחו אותנו לומר להם את זה, אז תהיה להם הזכות להיעלב…

אולי בגלל זה בחוק האמריקאי מציינים את הזכות לשמור על שתיקה. נפלא.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

