מפגש בלוגרים בפורים – אפילוג

סקירה קצרה על מה שכולם יודעים (כי זה מתועד בלפחות 5 בלוגים): אריק ארגן, שרון, חנית, יוחאי, ארנון, טל, אורי, דניאל, יהונתן, מורין, שרונה, ויוסי (שבעצם הגיע פעמיים 😆 ) הגיעו.

תודה לכולכם שהגעתם. לא הצלחתי לדבר עם כולם לצערי (אני חושבת שאולי יוחאי היה היחיד שהצליח במשימה הזו), אבל האנשים שיצא לי לדבר איתם היו מרתקים. ללא ספק, לפתוח בלוג היה רעיון לא רע, ולו רק בגלל ההזדמנות להכיר אנשים מגוונים כאלה.

תודות מיוחדות: לאריק שארגן, לשרון שעשתה בשבילי סיבוב בדרך הלוך ולטל שעשתה סיבוב בשבילי בדרך חזור – תודה רבה!
התנצלויות מיוחדות: לכולכם, שהייתם צריכים לסבול אותי ערב שלם. עמכם הסליחה ואריק אשם כי הוא שכנע אותי לבוא (תודה אריק!! ) 😉

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, שברי מציאות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על מפגש בלוגרים בפורים – אפילוג

  1. פינגבאק: It's All About Causality : ארוחת הבלוגרים בפורים - סיכום קצר

  2. אריק הגיב:

    לוקח בשמחה את כל האשמה. אומנם לא יצא לנו יותר מדי לדבר, אבל שמחתי לפגוש אותך. נתראה במפגש הבא 🙂

  3. יוחאי הגיב:

    זה בסדר, גם אני לא הצלחתי לדבר עם כולם (למרות הדילוגים שלי…).
    ושמחתי מאוד להכיר אותך.

להשאיר תגובה

